سرعت پایین بازسازی در شهر
امروز بعد از گذشت 40 روز از حادثه دلخراش زلزله در شهر عزیزمان بازسازی به کندی پیش می رود . هوا خیلی گرم شده است و باد گرم های تابستانی کم کم خود را نشان می دهند ولی خانه ها اکثرا در حد فنداسیون باقی مانده اند . خانه هایی که قرار بود سه ماهه آماده شوند با این روند تا 6 ماه دیگه هم آماده نمیشوند . مشکل کم آبی و قطعی آب نیز از طرف دیگر دردسر ساز شده است آبی که در محله بالا شهر فقط از ساعت 21 قابل استفاده است و بقیه ساعات روز قطع است و به گفته مسئول آب و فاظلاب یکی از پمپ ها خراب شده و آب به آن محله نمی رسد . امیدواریم که مسئولان قبل از رسیدن گرما و ماه مبارک رمضان فکری به حال این مشکلات بکنند.
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 10:44 توسط محسن نوذری خواه
|