سیلاب بعد از زلزله
روز چهارشنبه بود ساعت 15، آسمان شروع به تاریک شدن کرد ابرها آمدند و غرش آسمان شروع شد همه خود را آماده کرده بودند برای باران . هر کس چادرش را محکم می کرد و با پلاستیک می پوشاند که آب وارد چادر نشود . آخه تمام وسایل زندگیشان در همین چادر بود ، پتو و تشک و لباس اگر خیس می شد باید با پتو ی خیس و لباس خیس می خوابیدند .باران تا ساعت 30/21 ادامه داشت همه مردم ترسیده بودند چون اعلام کرده بودند که ممکنه سیل جاری شود . باران که بند آمد خیال همه راحت شد با اینکه تمام وسایل زندگی خیس شده بود . ساعت 2 بامداد که همه خوابیده بودند چند ماشین شروع کردند به اطلاع رسانی که استاندارد دستور داده همه شهر را تخلیه کنند اینطور که از استاندار شنیده شده بود قرار بود باران سیل آسایی ساعت 3 بامداد شروع به باریدن کند . همه مردم به ریخته از چادر ها بیرون دویدند این شایعه همه مردم را ترسانده بود هر کس به فکر نجات خانواده خود بود . خیلی ها به خورموج رفتند ام خیلی ها هم از شهر بیرون نرفتند . خلاصه اینبار هم به خیر گذشت . باران بی سابقه ای بود در این موقع از سال .

+ نوشته شده در شنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 19:56 توسط محسن نوذری خواه
|