آنگاه که شنبه لرزید
ساعت 22/16 بود که شهر عزیزمان بر اثر زمین لرزه 1/6 ریشتری لرزید و ما را در غم از دست دادن همشهری های عزیزمان فرو برد . حالا دیگر شهر به تلی از خاک تبدیل شده و مردم همه چادر نشین شده اند . خرابه های شهر به بیرون شهر انتقال داده می شود و در برخی از جاها ساخت و ساز خانه ها شروع شده است . امیدواریم که هر چه زودتر خانه ها دوباره ساخته شوند و مردم شهرمان دوباره روی آسایش را ببینند .


عکس دوقلو ها پس از زلزله

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 18:28 توسط محسن نوذری خواه
|