حمله مگس ها به شهر
این روزها با شروع کشت گوجه و استفاده از کود مرغی تعدادمیلیونی از مگس ها را به سمت شهر آورده است که مردم را کلافه کرده و در خانه و ماشین و هرجایی که فکر کنی پر شده از مگس که همنشین مردم در پای سفره های غذا های آنها شده و بیماری هایی را بین مردم شایع کرده که از آن جمله به اسهال و استفراغ بین کودکان و چندین سالک نام برد که متاسفانه اداره بهداشت شهر هیچ گونه اقدامی برای حل این مشکل نکرده و جای تاسف دارد که با توجه به اینکه 4کارمند دارد ولی هیچ کدام به قول معروف "ککشون نمیگزه ".
امیدوارم که یه فکری برای این مشکل بکنند .
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 9:57 توسط محسن نوذری خواه
|