*** آسفالت مسیر دولت آباد - شنبه که بعد از دوسال بالاخره این ۳ کیلومتر آسفالت شد و مردم از آن جاده انحرافی پر از چاله چوله  و دست اندازهایی که مردم دولت آباد زده بودند و هنگام رد شدن از آنها باید مسافرهاتو پیاده میکردی تا ماشین به زمین ساییده نشه  راحت شدند .

***شروع فعالیت شهردار شنبه برای تعمیر آسفالت خیابان اصلی شهر به علت لوله گذاری شرکت گاز بعد از ۴ ماه انتصاب در این سمت . امیدواریم که حالا که موتور شهرداری داغ شده یه فکری هم به حال فضای سبز و سنگفرش پیاده رو خیابان اصلی شهر بکنند . چون واقعاً آدم شرمنده میشه به هر روستایی که میره خیابان اصلیشون پیاده رو سنگفرش شده و شنبه که شهره هنوز خبری نیست .