خبرهای کوتاه
* بازگشت دوباره مهندس پوزه به شهرداری به عنوان مشاور حسین اکبری که بعد از رفتن شهردار سرپرستی شهرداری را به عهده گرفته است .
* بخش شنبه و طسوج هنوز بدون بخشدار باقی مانده است و کسی پیگیری نمی کند . در حال حاضر بخشدار خورموج هفته ای دو روز به بخشداری سر می زند و بر میگردد .
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و دوم خرداد ۱۳۹۰ ساعت 15:47 توسط محسن نوذری خواه
|