مراسم کلنگ زنی پروژه گاز رسانی در روز جمعه مورخه ۹/۲/۱۳۹۰ در جلوی مسجد جامع با حضور استاندار محترم جناب آقای مهندس جهانبخش و مهندس نصوری معاون عمرانی استانداری و آقای مهندس حسینی رئیس شرکت گاز استان بوشهر و جناب حجت السلام و المسلمین آقای پور فاطمی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر همراهان رسما زده  شد .  جناب آقای مهندس حسینی در ابتدای مراسم قول اتمام پروژه را تا پایان بهمن ماه دادند و از اهالی شهر خواستند تا با گرفتن انشعاب شرکت گاز را یاری کنند و در ادامه جناب آقای مهندس جهانبخش در رابطه با این پروژه صحبت کردند  و قول یک بودجه ۲۰۰ میلیون تومانی را به شهرداری دادند . در پایان استاندار و هیئت همراه به منزل آیت الله حاج میرزا احمد دشتی رفتند و دیداری  با آن داشتند .