امسال هم مثل سالهای قبل بخش شنبه و طسوج پذیرای گردشگران نوروزی بسیاری بود که سهم روستای باغان در بین روستاهای بخش از همه بیشتر بود . روستای باغان به دلیل وجود رودخانه آب شیرین و باغهای مرکبات و جنگل بید گردشگر زیادی را به خود جذب کرده بود که انصافا شورای اسلامی آن روستا نیز فعالیت زیادی داشتند . اما شهر شنبه با وجود جاذبه ای گردشگری خوبی که داشت زیاد گردشگری نداشت . یکی از دلایل آن هم عدم توجه مسولان شهر به این جاذبه ها بود . جاذبه هایی که۱-مسیر درستی برای رفتن به آنجا نبود ۲- هیچ تابلویی برای نشان دادن مسیر آنها نبود ۳- هیچ ستادی برای استقبال و معرفی این جاذبه ها نبود . واقعا حیف است با داشتن مکانهای زیبایی از قبیل آبشار آبریزان(اوچرچرو) هیچ گردشگری نداشته باشد . امیدوارم که مسولان شهر فکری به حال این مکانهای دیدنی بکنند تا سال آینده گردشگران بیشتری داشته باشیم و برای پیشرفت شهرمان گامی برداشته باشیم . 

  

رودخانه مند در روستای باغان

درختان بید