برگزاری مسابقات زیرگروه لیگ استان با حضور تیم مقاومت فجر شنبه
این مسابقات از روز ۲۳ اسفند ماه لغایت ۲۶ با میزبانی پایگاه هوایی ارتش در بوشهر برگزار شد. که تیم مقاومت شنبه با برتری هر چه تمام تر در مقایسه با دیگر تیم ها به قهرمانی رسید و توانست سهمیه ورود به لیگ استان را کسب کند. بازی اول تیم مقاومت در مقابل شهید نازنین اهرم برگزار شد که بابرتری سه بر صفر به پایان رسید و بازی دوم در مقابل تیم کاکی بود که این بازیدر سالن فجرشنبه برگزار شد و با برتری سه بر صفربه سود مقاومت فجر به پایان رسید و به فینال رسید . بازی فینال که در روز ۲۶ در سالن پایگاه هوایی برگزار شد با برتری سه بر دو تیم مقاومت به پایان رسید . بازیکنان تیم شنبه عبارت بودند از: رسول نوذری - سید رضا امیری - علی دهاز -حبیب نوذری - محمد رضا فولادی- و سه بازکن خریداری شده بنام های علی و رضا و پویا با مربیگری کریم رسولی و اسپانسر تیم نیز شرکت راهسازی دشت زال با مدیریت مهندس علیرضا سعادت بود .
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هفتم اسفند ۱۳۸۸ ساعت 9:26 توسط محسن نوذری خواه
|